17 Қыркүйек, 2016

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің бұйрығы  № 384 

930 рет
көрсетілді
44 мин
оқу үшін
  2015 жылғы 15 маусым, Астана қаласы Техникалық және кәсіптік білім беру мамандықтары бойынша үлгілік оқу жоспарлары мен үлгілік білім беретін оқу бағдарламаларын бекіту туралы (Жалғасы. Басы 167, 169, 172, 174, 176-нөмірлерде) Ескерту: ЖБП– Жалпы білім беретін пәндер; ЖГП– Жалпы гуманитарлық пәндер; ӘЭП - Әлеуметтік-экономикалық пәндер; ЖКП – Жалпы кәсіптік пәндер; АП – арнайы пәндер; БҰАП – жұмыс берушілердің талаптары бойынша білім беру ұйымдары анықтайтын пәндер; ӨО – өндірістік оқыту; КП – кәсіптік практика; АА – аралық аттестаттау; ҚА – қорытынды аттестаттау; КДДБ – кәсіптік даярлық деңгейін бағалау және біліктілік беру; К – консультация; Ф – факультативтік сабақтар. ТжКБ-ның МЖМБС-на сәйкес пәндердің тізімі үлгілік оқу жоспарында орындауға міндетті болып табылады. Бақылау нысандары (курстық жұмыстардың, бақылау жұмыстарының, емтихандардың саны), пәнді оқыту тәртібі (курстарға бөлу) үлгі болып табылады және оқыту нысанына, мамандықтардың ерекшеліктеріне, жергілікті және басқа да жағдайларға (жайлар) қарай, о.і. жұмыс берушілердің қажеттіліктеріне сәйкес өзгертілуі мүмкін. *Білім беру ұйымы анықтайтын пәндерге арналған сағат көлемі жалпы кәсіптік және арнайы пәндер циклдарының сағат көлемін (25% дейін) қысқарту есебінен ұлғайтылуы мүмкін. ** Қорытынды аттестаттауды өткізуге ұсынылатын нысандар: «Даяшы» біліктілігі үшін - АП (2.2; 2.5; 2.6); «Бармен» біліктілігі үшін – АП (2.2; 2.5; 2,7); «Метрдотель» біліктілігі үшін – АП (2.2; 2.5; 2.6) пәндері бойынша кешенді емтихан тапсыру. *** «Бармен» біліктілігін меңгеруде «Тағамға асапаздық мінездеме» пәнінің орнына «Есеп және калькуляция» пәні оқытылады. *****Берілген Үлгілік оқу жоспары жоғары деңгей біліктілігі үшін аралас «Аспаз-Кондитер», «Аспаз-Калькулятор», «Кондитер- калькулятор» біліктіліктер бойынша дайындықты қарастырады. Оқу-өндірістік жабдықтар және техникалық оқыту құралдарының тізімі шамамен тиісті біліктілік пәндері бойынша білім беру бағдарламаларының мазмұнына қарай анықталады. Нақты оқу орнын жабдықтау үшін оқу-өндірістік жабдықтар және техникалық оқыту құралдарының тізімі жұмыс оқу бағдарламаларын есепке ала отырып, кадрлар даярланатын серіктес кәсіпорынмен бірлесіп анықталады. Бұл ретте саланың даму келешектерін есепке алғанда, IT-технологиялар, 3D-технологиялар, АКТ, қашықтықтық, модульдік, дуалдық, кредиттік оқыту ұсынылады. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 15 маусымдағы № 384 бұйрығына 56-қосымша Үлгілік оқу жоспары техникалық және кәсіптік білім Білім беру коды мен бейіні: 0500000 – Қызмет көрсету, экономика және басқару Мамандығы: 0508000 - Тамақтандыруды ұйымдастыру Біліктілігі: 050806 3 – Қызмет көрсетуші менеджер Оқыту нысаны: күндізгі Оқытудың нормативтік мерзімі: 3 жыл 6 ай негізгі орта білім беру базасында Циклдер және пәндер-дің индексі Циклдер және пәндердің атаулары Бақылау нысаны Оқу уақытының көлемі (сағ.) Курстар бойынша бөлу* емтихан сынақ бақылау жұмыстарының саны Курстық жоба (жұмыс) Барлығы оның ішінде Теориялық сабақтар практикалық (зертханалық-практикалық сабақтар) Курстық жоба (жұмыс) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ЖБП 01 Жалпы білім беретін пәндер 1448 1-2 ОГД. 01 Жалпы гуманитарлық пәндер (кәсіптік қазақ тілі (орыс), кәсіптік ағылшын тілі, дене тәрбиесі) 174 2-4 ӘЭП 02 Әлеуметтік- экономикалық пәндер (мәдениеттану, философия негіздері, саясаттану мен әлеуметтану негіздері, экономика негіздері, құқық негіздері) 180 2-3 ЖКП. 01 Жалпы кәсіптік пәндер + + + 476 326 150 2-3 ЖКП 1.1 Мемлекеттік тілде іс жүргізу + + 30 30 ЖКП 1.2 Кәсіби әрекеттерді қамтамасыз ету құқықтары + + 28 28 ЖКП 1.3 Тамақтандыру кәсіпорнының экономикасы + + + 46 36 10 3-4 ЖКП 1.4 Қоғамдық тамақтанудағы бухгалтерлік есеп + + 30 22 8 ЖКП 1.5 Валюталық – қаржылық операция + + 24 18 6 ЖКП 1.6 Қаржы, несие, салық + + 24 18 6 ЖКП 1.7 Маркетинг + + 24 24 ЖКП 1.8 Азық-түлік тауарларды тауартану + + + 56 46 10 ЖКП 1.9 Қоғамдық тамақтанудағы кәсіпорынды техникалық жабдықтау + + + 54 42 12 ЖКП 1.10 Стандарттау, сертификаттау және метрология + + 30 22 8 ЖКП 1.11 Тамақтану физиологиясы, санитария және гигиена + + 36 26 10 ЖКП 1.12 Ақпараттар өңдеудің автоматтандырылған жүйесі + + 42 42 ЖКП 1.13 Психология және кәсіби әрекеттер әдебі + + 28 28 ЖКП 1.14 Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі + + 24 16 8 АП 02 Арнайы пәндер + + 446 318 112 16 2-4 АП 2.1 Сала технологиясы және ұйымдастыру + + + + 122 72 34 16 АП 2.2 Менеджмент + + + 90 76 14 АП 2.3 Персоналды басқару + + 32 24 8 АП 2.4 Келушілерге қызмет көрсетуді ұйымдастыру + + + 58 40 18 АП 2.5 Кондитерлік өнімдер және аспаздық ассортименттері мен сапасы + + 40 32 8 АП 2.6 Кәсіби эстетика және дизайн + + 40 28 12 АП 2.7 Еңбекті қорғау + + 32 22 10 АП 2.8 Өнім сапасы мен көрсетілген қызметті бақылау + + 32 24 8 БҰАП 00 Білім беру ұйымы анықтайтын пәндер* 48-279* ӨО ж/е КП Өндірістік оқыту және кәсіптік практика 2160 КП 01 Таныстыру және оқыту практикасы 396 КП 02 Технологиялық практика 1260 КП 03 Өндірістік практика 504 АА 00 Аралық аттестаттау 180 ҚА 00 Қорытынды аттестаттау 72 ҚА 01 Қорытынды аттестаттау** 60 ҚА 02 (КДДБ) Кәсіптік даярлық деңгейін бағалау және біліктілікті беру 12 Міндетті оқытуға барлығы 5184 К Консультация оқу жылына 100 сағаттан артық емес Ф Факультативтік сабақтар аптасына 4 сағаттан артық емес Барлығы 5800 Ескерту: ЖБП– Жалпы білім беретін пәндер; ЖГП– Жалпы гуманитарлық пәндер; ӘЭП - Әлеуметтік-экономикалық пәндер; ЖКП – Жалпы кәсіптік пәндер; АП – арнайы пәндер; БҰАП – жұмыс берушілердің талаптары бойынша білім беру ұйымдары анықтайтын пәндер; ӨО – өндірістік оқыту; КП – кәсіптік практика; АА – аралық аттестаттау; ҚА – қорытынды аттестаттау; КДДБ – кәсіптік даярлық деңгейін бағалау және біліктілік беру; К – консультация; Ф – факультативтік сабақтар. ТжКБ-ның МЖМБС-на сәйкес пәндердің тізімі үлгілік оқу жоспарында орындауға міндетті болып табылады. Бақылау нысандары (курстық жұмыстардың, бақылау жұмыстарының, емтихандардың саны), пәнді оқыту тәртібі (курстарға бөлу) үлгі болып табылады және оқыту нысанына, мамандықтардың ерекшеліктеріне, жергілікті және басқа да жағдайларға (жайлар) қарай, о.і. жұмыс берушілердің қажеттіліктеріне сәйкес өзгертілуі мүмкін. *Білім беру ұйымы анықтайтын пәндерге арналған сағат көлемі жалпы кәсіптік және арнайы пәндер циклдарының сағат көлемін (25% дейін) қысқарту есебінен ұлғайтылуы мүмкін. ** Қорытынды аттестаттауды өткізуге ұсынылатын нысандар: АП (2.1; 2.2) пәндері бойынша кешенді емтихан тапсыру. Оқу-өндірістік жабдықтар және техникалық оқыту құралдарының тізімі шамамен тиісті біліктілік пәндері бойынша білім беру бағдарламаларының мазмұнына қарай анықталады. Нақты оқу орнын жабдықтау үшін оқу-өндірістік жабдықтар және техникалық оқыту құралдарының тізімі жұмыс оқу бағдарламаларын есепке ала отырып, кадрлар даярланатын серіктес кәсіпорынмен бірлесіп анықталады. Бұл ретте саланың даму келешектерін есепке алғанда, IT-технологиялар, 3D-технологиялар, АКТ, қашықтықтық, модульдік, дуалдық, кредиттік оқыту ұсынылады. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 15 маусымдағы № 384 бұйрығына 57 қосымша Үлгілік оқу жоспары техникалық және кәсіптік білім Білім беру коды мен бейіні: 0500000 – Қызмет көрсету, экономика және басқару Мамандығы: 0508000 - Тамақтандыруды ұйымдастыру Біліктілігі: 050806 3 – Қызмет көрсетуші менеджер Оқыту нысаны: күндізгі Оқытудың нормативтік мерзімі: 2 жыл 6 ай жалпы орта білім беру базасында Циклдер және пәндер-дің индексі Циклдер және пәндердің атаулары Бақылау нысаны Оқу уақытының көлемі (сағ.) Курстар бойынша бөлу* емтихан сынақ бақылау жұмыстарының саны Курстық жоба (жұмыс) Барлығы оның ішінде Теориялық сабақтар практикалық (зертханалық-практикалық сабақтар) Курстық жоба (жұмыс) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ОГД. 01 Жалпы гуманитарлық пәндер (кәсіптік қазақ тілі (орыс), кәсіптік ағылшын тілі, Қазақстан тарихы, дене тәрбиесі) 406 1-3 ӘЭП 02 Әлеуметтік- экономикалық пәндер (мәдениеттану, философия негіздері, саясаттану мен әлеуметтану негіздері, экономика негіздері, құқық негіздері) 180 1-2 ЖКП. 01 Жалпы кәсіптік пәндер + + + 730 512 218 1-3 ЖКП 1.1 Мемлекеттік тілде іс жүргізу + + 72 72 ЖКП 1.2 Кәсіби әрекеттерді қамтамасыз ету құқықтары + + 22 22 ЖКП 1.3 Тамақтандыру кәсіпорнының экономикасы + + + 80 70 10 2-3 ЖКП 1.4 Қоғамдық тамақтанудағы бухгалтерлік есеп + + 44 36 8 ЖКП 1.5 Валюталық – қаржылық операция + + 33 27 6 ЖКП 1.6 Қаржы, несие, салық + + 33 27 6 ЖКП 1.7 Маркетинг 44 36 8 ЖКП 1.8 Азық-түлік тауарларды тауартану + + + 92 76 16 ЖКП 1.9 Қоғамдық тамақтанудағы кәсіпорынды техникалық жабдықтау + + 92 76 16 ЖКП 1.10 Стандарттау, сертификаттау және метрология + 48 38 10 ЖКП 1.11 Тамақтану физиологиясы, санитария және гигиена + + 42 32 10 ЖКП 1.12 Ақпараттар өңдеудің автоматтандырылған жүйесі + + 56 10 46 ЖКП 1.13 Психология және кәсіби әрекеттер әдебі + + 36 36 ЖКП 1.14 Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі + + 36 26 10 АП 02 Арнайы пәндер + + 688 550 122 16 1-3 АП 2.1 Сала технологиясы және ұйымдастыру + + + + 220 184 20 16 АП 2.2 Менеджмент + + + 106 94 12 АП 2.3 Персоналды басқару + + 48 36 12 АП 2.4 Келушілерге қызмет көрсетуді ұйымдастыру + + + 96 64 32 2-3 АП 2.5 Кондитерлік өнімдер және аспаздық ассортименттері мен сапасы 76 64 12 АП 2.6 Кәсіби эстетика және дизайн 56 44 12 АП 2.7 Еңбекті қорғау 42 32 10 АП 2.8 Өнім сапасы мен көрсетілген қызметті бақылау 44 32 12 БҰАП 00 Білім беру ұйымы анықтайтын пәндер* 48-403* ӨО ж/е КП Өндірістік оқыту және кәсіптік практика 1548 КП 01 Таныстыру және оқыту практикасы 360 КП 02 Технологиялық практика 828 КП 03 Өндірістік практика 360 АА 00 Аралық аттестаттау 72 ҚА 00 Қорытынды аттестаттау 72 ҚА 01 Қорытынды аттестаттау** 60 ҚА 02 (КДДБ) Кәсіптік даярлық деңгейін бағалау және біліктілікті беру 12 Міндетті оқытуға барлығы 3744 К Консультациялар оқу жылына 100 сағаттан артық емес Ф Факультативтік сабақтар аптасына 4 сағаттан артық емес Барлығы 4320 Ескерту: ЖБП– Жалпы білім беретін пәндер; ЖГП– Жалпы гуманитарлық пәндер; ӘЭП - Әлеуметтік-экономикалық пәндер; ЖКП – Жалпы кәсіптік пәндер; АП – арнайы пәндер; БҰАП – жұмыс берушілердің талаптары бойынша білім беру ұйымдары анықтайтын пәндер; ӨО – өндірістік оқыту; КП – кәсіптік практика; АА – аралық аттестаттау; ҚА – қорытынды аттестаттау; КДДБ – кәсіптік даярлық деңгейін бағалау және біліктілік беру; К – консультация; Ф – факультативтік сабақтар. ТжКБ-ның МЖМБС-на сәйкес пәндердің тізімі үлгілік оқу жоспарында орындауға міндетті болып табылады. Бақылау нысандары (курстық жұмыстардың, бақылау жұмыстарының, емтихандардың саны), пәнді оқыту тәртібі (курстарға бөлу) үлгі болып табылады және оқыту нысанына, мамандықтардың ерекшеліктеріне, жергілікті және басқа да жағдайларға (жайлар) қарай, о.і. жұмыс берушілердің қажеттіліктеріне сәйкес өзгертілуі мүмкін. *Білім беру ұйымы анықтайтын пәндерге арналған сағат көлемі жалпы кәсіптік және арнайы пәндер циклдарының сағат көлемін (25% дейін) қысқарту есебінен ұлғайтылуы мүмкін. ** Қорытынды аттестаттауды өткізуге ұсынылатын нысандар: АП (2.1; 2.2) пәндері бойынша кешенді емтихан тапсыру. Оқу-өндірістік жабдықтар және техникалық оқыту құралдарының тізімі шамамен тиісті біліктілік пәндері бойынша білім беру бағдарламаларының мазмұнына қарай анықталады. Нақты оқу орнын жабдықтау үшін оқу-өндірістік жабдықтар және техникалық оқыту құралдарының тізімі жұмыс оқу бағдарламаларын есепке ала отырып, кадрлар даярланатын серіктес кәсіпорынмен бірлесіп анықталады. Бұл ретте саланың даму келешектерін есепке алғанда, IT-технологиялар, 3D-технологиялар, АКТ, қашықтықтық, модульдік, дуалдық, кредиттік оқыту ұсынылады. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 15 маусымдағы № 384 бұйрығына 58-қосымша Үлгілік оқу жоспары техникалық және кәсіптік білім Білім беру коды мен бейіні: 0500000 – Қызмет көрсету, экономика және басқару Мамандығы: 0508000 - Тамақтандыруды ұйымдастыру Біліктілігі: 050806 3 – Қызмет көрсетуші менеджер Оқыту нысаны: күндізгі Оқытудың нормативтік мерзімі: 10 ай техникалық және кәсіптік білім беру базасында Циклдер және пәндер-дің индексі Циклдер және пәндердің атаулары Бақылау нысаны Оқу уақытының көлемі (сағ.) Курстар бойынша бөлу* емтихан сынақ бақылау жұмыстарының саны Курстық жоба (жұмыс) Барлығы оның ішінде Теориялық сабақтар практикалық (зертханалық-практикалық сабақтар) Курстық жоба (жұмыс) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ЖГП. 01 Жалпы гуманитарлық пәндер (кәсіптік қазақ тілі (орыс), кәсіптік ағылшын тілі, дене тәрбиесі) 304 1 ЖКП. 01 Жалпы кәсіптік пәндер + + + 198 110 88 1 ЖКП 1.1 Мемлекеттік тілде іс жүргізу + + 34 34 ЖКП 1.2 Кәсіби әрекеттерді қамтамасыз ету құқықтары + + 20 20 ЖКП 1.3 Тамақтандыру кәсіпорнының экономикасы + + 32 22 10 ЖКП 1.4 Қоғамдық тамақтанудағы бухгалтерлік есеп + + 20 14 6 ЖКП 1.5 Валюталық – қаржылық операция + + 20 14 6 ОПД 1.6 Қаржы, несие, салық + + 20 14 6 ОПД 1.7 Маркетинг 20 14 6 ОПД 1.8 Ақпараттар өңдеудің автоматтандырылған жүйесі + + 20 20 ОПД 1.9 Психология және кәсіби әрекеттер әдебі + + 12 12 АП 02 Арнайы пәндер + + 230 222 8 1 АП 2.1 Сала технологиясы және ұйымдастыру + + + 54 50 4 АП 2.2 Менеджмент + + + 44 40 4 АП 2.3 Персоналды басқару + + 22 22 АП 2.4 Өнім сапасы мен көрсетілген қызметті бақылау + + 22 22 АП 2.5 Кондитерлік өнімдер және аспаздық ассортименттері мен сапасы + 22 22 АП 2.6 Келушілерге қызмет көрсетуді ұйымдастыру + + 20 20 АП 2.7 Кәсіби эстетика және дизайн 24 24 АП 2.8 Еңбекті қорғау 22 22 БҰАП 00 Білім беру ұйымы анықтайтын пәндер* 24-158* ӨО ж/е КП Кәсіптік практика 576 АА 00 Аралық аттестаттау 36 ҚА 00 Қорытынды аттестаттау 72 ҚА 01 Қорытынды аттестаттау** 60 ҚА 02 (КДДБ) Кәсіптік даярлық деңгейін бағалау және біліктілікті беру 12 Міндетті оқытуға барлығы 1440 К Консультация оқу жылына 100 сағаттан артық емес Ф Факультативтік сабақтар аптасына 4 сағаттан артық емес Барлығы 1656 Ескерту: ЖБП– Жалпы білім беретін пәндер; ЖГП– Жалпы гуманитарлық пәндер; ӘЭП - Әлеуметтік-экономикалық пәндер; ЖКП – Жалпы кәсіптік пәндер; АП – арнайы пәндер; БҰАП – жұмыс берушілердің талаптары бойынша білім беру ұйымдары анықтайтын пәндер; ӨО – өндірістік оқыту; КП – кәсіптік практика; АА – аралық аттестаттау; ҚА – қорытынды аттестаттау; КДДБ – кәсіптік даярлық деңгейін бағалау және біліктілік беру; К – консультация; Ф – факультативтік сабақтар. ТжКБ-ның МЖМБС-на сәйкес пәндердің тізімі үлгілік оқу жоспарында орындауға міндетті болып табылады. Бақылау нысандары (курстық жұмыстардың, бақылау жұмыстарының, емтихандардың саны), пәнді оқыту тәртібі (курстарға бөлу) үлгі болып табылады және оқыту нысанына, мамандықтардың ерекшеліктеріне, жергілікті және басқа да жағдайларға (жайлар) қарай, о.і. жұмыс берушілердің қажеттіліктеріне сәйкес өзгертілуі мүмкін. *Білім беру ұйымы анықтайтын пәндерге арналған сағат көлемі жалпы кәсіптік және арнайы пәндер циклдарының сағат көлемін (25% дейін) қысқарту есебінен ұлғайтылуы мүмкін. ** Қорытынды аттестаттауды өткізуге ұсынылатын нысандар: АП (2.1; 2.2) арнайы пәндер бойынша кешенді емтихан тапсыру. Оқу-өндірістік жабдықтар және техникалық оқыту құралдарының тізімі шамамен тиісті біліктілік пәндері бойынша білім беру бағдарламаларының мазмұнына қарай анықталады. Нақты оқу орнын жабдықтау үшін оқу-өндірістік жабдықтар және техникалық оқыту құралдарының тізімі жұмыс оқу бағдарламаларын есепке ала отырып, кадрлар даярланатын серіктес кәсіпорынмен бірлесіп анықталады. Бұл ретте саланың даму келешектерін есепке алғанда, IT-технологиялар, 3D-технологиялар, АКТ, қашықтықтық, модульдік, дуалдық, кредиттік оқыту ұсынылады. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 15 маусымдағы № 384 бұйрығына 59 қосымша 0508000 - Тамақтандыруды ұйымдастыру мамандығы бойынша техникалық және кәсіптік білім берудің үлгілік білім беретін оқу бағдарламалары Циклдің (пәннің) индексі Пәннің, практиканың атауы және негізгі бөлімдері Қалыптастырылатын білім, іскерліктер мен дағдылар Қалыптас-тырылатын құзырет коды ЖБП 01 Жалпы білім беретін пәндер ЖГП 01 Жалпы гуманитарлық пәндер ЖГП 1.1 Кәсіптік қазақ (орыс) тілі. Мамандық бойынша өткізілген кәсіптік қазақ (орыс) тілі сабағында мамандыққа арналған кәсіби сөздердің арнайы лексикалық сөздік минимумы беріліп, іріктелініп алынған грамматикалық формалар арқылы орфографиялық және пунктуациялық ережелерге сай мағыналары ажыратылады. Қазақ (орыс) тіліндегі сөздердің орын- тәртібіне қарай оларды сөйлем ішінде стильдік жағынан дұрыс байланыстырып қолдану үйретіледі. Осы орайда кәсіби тақырып төңірегінде сөйлесім үлгілері пайдаланылып, білім алушылардың пәрменді лексикалық кәсіби сөздік қоры молайтылуы көзделеді. Сол сияқты студенттер тіл дамыту үшін пайдалы жұмыстың бірі- оларға өлең, тақпақ, жұмбақ, мақалдарды мәнерлеп айтқызу, мән-мағынасын түсініп жаттату. Білімдер: мамандық бойынша лексика-грамматикалық материалдар. Іскерліктер: технологиялық карта мен сызбаны қазақ (орыс) тілінде құрастыру; жаңа сөздермен сөз тіркестерін, сөйлем, диалогтар, әңгімелер құрастыру; өзінің ойын қазақша (орысша) жүйелеу; сөйлеу формаларын ажырату: ауызша, жазбаша, монологтық, диалогтық. БҚ 1-2 БҚ 4-8 БҚ 10 ЖГП 1.2 Кәсіптік шетел тілі. Мамандық бойынша өткізілген кәсіптік қазақ (орыс) тілі сабағында мамандыққа арналған кәсіби сөздердің арнайы лексикалық сөздік минимумы беріліп, іріктелініп алынған грамматикалық формалар арқылы орфографиялық және пунктуациялық ережелерге сай мағыналары ажыратылады. Қазақ (орыс) тіліндегі сөздердің орын- тәртібіне қарай оларды сөйлем ішінде стильдік жағынан дұрыс байланыстырып қолдану үйретіледі. Осы орайда кәсіби тақырып төңірегінде сөйлесім үлгілері пайдаланылып, білім алушылардың пәрменді лексикалық кәсіби сөздік қоры молайтылуы көзделеді. Сол сияқты студенттер тіл дамыту үшін пайдалы жұмыстың бірі- оларға өлең, тақпақ, жұмбақ, мақалдарды мәнерлеп айтқызу, мән-мағынасын түсініп жаттату. Білімдер: мамандық бойынша лексика-грамматикалық материалдар. Іскерліктер: технологиялық карта мен сызбаны ағылшын тілінде құрастыру; жаңа сөздермен сөз тіркестерін, сөйлем, диалогтар, әңгімелер құрастыру; өзінің ойын ағылшынша жүйелеу; сөйлеу формаларын ажырату: ауызша, жазбаша, монологтық, диалогтық. БҚ 1-2 БҚ 4-8 БҚ 10 ЖГП 1.3 Дене тәрбиесі. Дене тәрбиесі пәні білім алушыларды қалыптастыратын және олардың белсенділіктерін жүйелі түрде дамытуға ықпал ететін оқу пәні. Бұл бағдарлама жалпы білім беретін мектептердің, кәсіби мектептердің (лицейлер) мен колледждердің бағдарламасымен тығыз байланысады. Бұл бағдарламаны басшылыққа ала отырып, әрбір оқытушы өзінің сабақ өту формасын, ұйымдастыру әрекеттерін, сабақтың мазмұны мен тәсілдерін, сонымен қатар оқыту мен тәрбиелеу мақсаттарын таңдап алуына болады. Оған жергілікті жердің климаттық жағдайлары, мамандықтардың кәсіби ерекшеліктері, оқу орнының материалдық-техникалық базасы, педагогикалық құрамы және ұлттық салт-дәстүрлер ерекшеліктері де әсерін тигізеді. Білімдер: дене тәрбиесінің салауатты өмір салтына, денсаулықты сақтауға қажеттілігі туралы; Іскерліктер: денсаулығын нығайту, шынығу деңгейінің дайындығын арттыру; дене тәрбиесіне қажеттілікті салауатты өмір сүру мақсатында саналы түрде қалыптастыру, қойылған міндеттерді орындау үшін басты жағдайларды анықтау; топтың бір мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу; шынығу деңгейін жақсарту, оны тәжірибеде қолдана білу. БҚ 1-10 КҚ 2.1.16 ЖКП 01 Жалпы кәсіптік пәндер ЖКП 1.1 Тамақтандыру кәсіпорнының экономикасы. Нарықтық экономикаға кіріспе; нарықтық экономиканың негізгі принциптері мониторинг, сұраныс пен ұсыныс, нарықтық жүйе, монополия және бәсекелестік; кәсіпкерліктің дамуы және нарықтық қатынастардың субъектілері; экономикалық шығын және кәсіпорындардың қызметі; маркетинг және жарнама; баға және баға белгілеу; шаруашылық қызмет өндірісінің әсерлілігі; салық және салық төлеу; Білімдер: - азық-түліктің, тауардың анықтамасын; - бәсекелестіктің маңыз­дылығы мен қызметінің анықтамасын; - банктің қызметі мен анықтамасын; - шығын, нарық субъектісі туралы негіз­­гі түсінік; - маркетингтің маңызы, принципі мен анықтамасын; - жарнама, жарнаманың түрлері; - бағаның анықтамасын; - салықтың түрлерін; Іскерліктер: - кіріс пен шығысты есеп­теу; - тауардың өзіндік бағасын, өндіру бағасын, көтерме сауда бағасын, бөлшек сауда бағасын анықтау; - бизнес-жоспар құру; - салықтың маңы­зын түсіндіру; - сауда ережесін қолдану, тұтынушының құқығы бұзылуын шешу - тауардың бағасын есептеу. БҚ 1-10 КҚ 1.1.5 КҚ 2.1.7 КҚ 2.2.3 КҚ 2.3.4 КҚ 2.3.5 КҚ 2.3.6 КҚ 2.3.7 КҚ 2.3.8 КҚ 2.3.9 КҚ 2.3.10 КҚ 2.3.11 ЖКП 1.2 Психология және кәсіптік әрекеттер әдебі. Эстетикалық мәдениет; этикалық мәдениет; қарым-қатынас психологиясы; қызмет саласындағы қарым-қатынас мәдениеті; коммуникация; іскерлік қатынас этикеті; қарым-қатынас стилі; тәртіп этикетінің негізгі ережелері; имидж; сөйлеу мәдениеті; келушілерге қызмет көрсету этикетіжәне жүргізу техникасы; іскерлік хаттама; дипломатикалық этикет туралы ұғым; кездесу хаттамалары; халықаралық қатынастар тәжірибесі; ережелер, дәстүрлер; халықаралық қатынас шарттары; іскерлік этикет саласы ретіндегі жұмыс орнының интерьері; жұмыс орындарындағы ережелер. Білімдер: - психология туралы жалпы түсінік; -қарым-қатынас функциялары, түрлері; -серіктестік қарым-қатынастың принциптері; -қызмет көрсетуші қызмет­керлерге қойылатын талаптар; -әдеп туралы ұғым және оның тарихы; -келу­ші­лер арасындағы қарым-қатынас әдебі; -қазіргі әдептің нормалары мен ережелері; Іскерліктер: - жеке тұлғаның ерекшелікте­ріне сипаттама беру; - әлеуметтік қарым-қатынасты қабылдай білу; - топтардағы өзара қарым-қатынас; - қызмет көрсету саласында кәсіптік әдепті сақтау;- сөйлеу әдебін, қызмет көрсету мәдениетін сақтау; - іскерлік қарым-қатынас және хаттама жасай білу. БҚ 1-2 БҚ 4 БҚ 6 БҚ 8 БҚ 10 ЖКП 1.3 Еңбекті қорғау. Өрттен сақтану; жабдықтардың классификациясы; оларды пайдалану, әрекет ету амалдары; еңбекті қорғау; құқықтық, нормативтік базалар; өндірістік жарақат; еңбекке жарамсыздық; жұмысқа кедергі келтіретін денсаулық факторлары; еңбекті қорғау бойынша іс-шаралар; техника қауіпсіздігі: түрлері, алдын алу шаралары. Білімдер: - өндірістегі санитария туралы жалпы ұғым; - техника қауіпсіздігі; - электр қауіпсіздігінің негіздері; - өрттен сақтану шаралары туралы жалпы мәлімет; Іскерліктер: - техника қауіпсіздігі шараларын орындау; - электрден сақтану шараларын орындау; - өндірісте жарақат алған адамға алғашқы медициналық көмек беру; - өрттен сақтану шараларын орындау. БҚ 1-10 КҚ 1.1.1 КҚ 1.1.2 КҚ 1.1.3 КҚ 1.1.4 КҚ 1.2.1 КҚ 1.2.2 КҚ 1.2.3 КҚ 1.2.4 КҚ 1.2.6 КҚ 2.1.1 КҚ 2.1.4 КҚ 2.2.1 КҚ 2.2.4 КҚ 2.2.5 КҚ 2.2.6 КҚ 2.2.7 ЖКП 1.4 Стандарттау, сертификаттау және метрология негіздері. Стандартизация; оның пайда болуы мен дамуы; ҚР «Стан­дар­тизация туралы» Заңы; тамақтану кәсіпорындарындағы стандартизация принциптері; халықаралық аймақтық стандартизация; халықаралық серіктестік; өлшемдер; сертификация; сертификация негіздері; терминдер мен анықтамалар; ҚР «Сертификация туралы» Заңы; тамақтану кәсіпорындарында қызмет көрсету сертификациясы; сапа менеджментінің жүйесін енгізу; метрология; метрология негіздері; мемлекеттік метрологиялық бақылау. Білімдер: - стандартизация негіздері; - тамақтану кәсіпорындарындағы стандартизация принциптері; - өлшемдер; сертификация; -сертификация негіздері; - өлшемдер; - көлем үлгілері; Іскерліктер: - терминдер мен анықтамаларды қолдану; -органолептикалық көрсеткіштері бойынша азық-түліктің сапасын анықтау; - метрологиялық бақылау жүргізу БҚ 1-10 КҚ 1.1.5 КҚ 1.2.5 КҚ 2.1.3 КҚ 2.1.8 КҚ 2.2.3 КҚ 2.2.7 КҚ 2.2.8 ЖКП 1.5 Тамақтану физиологиясы, санитария және гигиена негіздері. Тамақтану физиологиясы, микробиология, гигиена және санитария, тамақ кәсіпорнындағы физиология негіздері туралы жалпы ұғым, ас қорыту, зат алмасу процестері туралы ұғым; тағамның энергетикалық құндылығы; микробиология, микроорганизм туралы жалпы түсінік; тамақтағы инфекциялар, улану, жұқпалы аурулар туралы жалпы ұғым; санитария және гигиена негіздері; еңбек гигиенасы туралы ұғым; зиянкестік, өндірістік жарақаттар, олардың алдын-алу, жеке бас гигиенасы; өндірістегі қызметкерлердің санитарлық режимі; медициналық тексерілімдер; санитарлық мәдениет, олардың мақсаты мен түрлері; егулер, олардың мақсаты мен маңызы; санитарлық талаптар, санитарлық бақылау жасау заңдылықтары. Білімдер:- қоректік заттар, маңызы, энергетикалық құндылығы, ас қорыту жүйесі туралы ұғым, зат алмасу және энергия алмасу. - еңбек гигиенасының негіздері, жеке бас гигиенасы, санитарлық мәдениет, медициналық тексерілу, алғашқы медициналық көмек, -санитарлық – қоректік заңдылықтар, санитарлық бақылау жасауды ұйымдастыру, -тағамдағы инфекциялар, улану, уланудың алдын-алу шаралары. Іскерліктер: - өндірісте санитарлық режимді сақтау; -жарақаттанған адамға алғашқы медициналық көмек беру; - технологиялық жабдықтарды, ыдыстарды, аспаптарды таңдай білу; - азық-түлікті ережеге сәйкес сақтау, дайын өнімді шығарудың ережесі; - тамақтан улануды болдырмау. БҚ 1-10 КҚ 1.1.1 КҚ 1.1.3 КҚ 1.1.4 КҚ 1.2.1 КҚ 1.2.3 КҚ 1.2.4 КҚ 1.2.6 КҚ 2.1.1 КҚ 2.1.4 КҚ 2.1.5 КҚ 2.1.6 КҚ 2.1.7 КҚ 2.1.8 КҚ 2.2.1 КҚ 2.2.2 КҚ 2.2.4 КҚ 2.2.5 КҚ 2.2.7 КҚ 2.2.8 КҚ 2.3.3 ЖКП 1.6 Келушілерге қызмет көрсетуді ұйымдастыру. Келушілерге қызмет көрсетуді ұйымдастыру; тұтынушылардың ұсынысы және оны меңгеру; жұмыс орнының мінездемесі; залды жабдықтау және безендіру; келушілерге қызмет көрсету формасы, түрі, мінездемесі; асханалық ыдыстар мен бұйымдардың жіктелуі және тағайындалуы; столдарға ыдыс қою; ас мәзірі және прейскурант; түрлер жинағының аз мөлшері; кассалық-бақылау машинасы; шетелдік туристерге қызмет көрсетуді ұйымдастыру; әр елден келген туристердің тамақтану ерекшелігіне мінездеме. Білімдер:- мейрамхана категориясын; - сауда залының орналасуы мен белгіленуі; - залдың формасы мен көрсетілетін қызмет­тің түріне байланысты үстелдерді орналастыру схемасы; -қызмет көрсету тапсырмалары мен түрлері; - мәзір түрлері, мәзірді дайындау мен әсемдеу ережелері мен тәртібі;- аспаптарды, ыдыстарды, асханалық асжаулықтарды топтастыру және мінездеме; -тағам мен сусындардың ұсынылу тәртібі мен ережесі; - әдеп ережесі, мәзірді ұсыну ережесі мен дәстүрі;- тапсырманы орындау алгоритмі;- келушілермен есеп айырысу мен тәртібі; - банкет түрлері; - үстелді дайындау ережесі; - сусындар мен тағамдардың аспаздық мінездемесі; - қызмет көрсетушіге талап. Іскерліктер:- қызмет көрсетуде заманауи технологияларды қолдану; - қызмет көрсетудің әдіс пен түрлерін қолдану; - сауда залын, жиһаздар мен интерьерді қамту; - қызмет көрсетуге материалды-техникалық жағдай жасау; - тип пен класқа байланысты қызмет көрсетудің технологиясын ұйымдастыру; - асжаулықты орау; - үстелге ыдыс қою; - ыдысты жылтырату; - қызметкерлер міндетін бөлу; - сусындар мен тағамды ұсыну және мағлұмат бере білу; - арнайы бағдарлама бойынша ЖК жұмыс жасау; - әдепті сақтай отырып қонақтарды күту;- қызмет көрсетуге дайындалу; - әртүрлі деңгейдегі банкеттерге қызмет көрсету; - қызмет көрсетудің арнайы формасы; - шетел туристеріне қызмет көрсету. БҚ 1-10 КҚ 1.1.1 КҚ 1.1.2 КҚ 1.1.3 КҚ 2.1.1 КҚ 2.1.3 КҚ 2.1.8 КҚ 2.2.1 КҚ 2.2.2 КҚ 2.2.3 КҚ 2.2.8 ЖКП 1.6 Сурет салу негіздері. Азық-түлік және кулинарлық өнімдердің қажетті санын анықтау; өзіндік өнімге және шығарылған тағамдарға есеп жүргізу; материалдық жауап беруші тұлғаға бағаның мөлшерін беру; тауарлық-материалдық құндылықтарды жабдықтауға қатысу. Білімдер: - пән және сурет туралы жазық­тықты; көлеңке туралы ұғымды; - суретпен жұмыс жасауда реттілікті; - түс туралы ұғымды; - гуаш және акварелмен жұмыс жасау техникасын; - суреттің композициясымен техникасының орындалуын; жабыстыруға қажетті материалдар мен құралдарды; - мүсіннің пайда болу негізін; - әрлейтін жартылай өнімдерден әсемдеудің жалпы техникасы; - суретті салу техникасы; - суретпен жұмыс жасаудың реттілігі; - композицияның орналасу ерекшелігі; Іскерліктер: - байқау және көркем дәмдік қасиетін дамыту; - түс беру және пәнді моделдеу; қиял мен фантазияны шығармашы­лықпен дамыту; арақашықтықта ойлауды дамыту; жабыстыру кезінде реттілікпен жұмыс жасау; әрлейтін жартылай өнімдерді дайындау; кондитерлік өнімдерді әсемдеуге композиция дайындау; торттар мен пироженыйларды әртүрлі түсте, формада салу; түс таңдау; жабыстыру; тақырып бойынша композиция құрастыру, бүтін күйінде көру; керекті фрагментерді таңдап алу. БҚ 2 БҚ 4 БҚ 5 БҚ 6 БҚ 7 БҚ 8 БҚ 10 КҚ 2.2.4 КҚ 2.2.5 КҚ 2.2.7 ЖКП 1.6 Ақпараттар өңдеудің автоматтандырылған жүйесі. Ақтаратты өңдеудің автоматтандырылған жүйесінің рөлі, АӨАЖ құрастыру; АӨАЖ- Білімдер: - ақпараттар өңдеудің автомат­тандырылған жүйесінің рөлі; -АӨАЖ құрамы; - АӨАЖ-ң сервистік бағдарламалары, опера­циялық қабықшалар, АӨАЖ қолданба­ БҚ 2 БҚ 4-8 БҚ 10 КҚ 2.3.4 ны қолданбалы қамтамасыз ету, сервистік бағдарламалар және операциялық қабық; локалды және ауқымды ақпараттық жүйелер; -графикалық бейнелерді енгізу және өзгерту; -бағдарламалардың қолданбалы және кәсіптік пакеті; электронды кестемен жұмыс істеу тәртібі, басқаруды ұйымдастырудың тағайындалуы, элементі; мәтіндік редактормен жұмыс істеу; мәтіндік және сандық ақпаратты өңдеу; графикалық редактормен жұмыс істеу; электронды кестемен жұмыс істеу; мәліметтер базасымен жұмыс істеу; мәлімет енгізу және нәтиже шығару; нақты қызметтің және тапсырманың түріне бағдарламалық кешен белгілеу. ларымен қамтамасыз ету; - желілік және ғаламдық ақпараттық желілер; -графикалық бейнелерді енгізу және редакциялау; -бағдарламалардың қолданбалы және кәсіби пакеттері; -электронды кесте: пайдаланылуы, элементтері, басқаруды ұйымдастыру; электронды кестемен жұмыс істеу режимі; Іскерліктер: -мәтіндік редакторлармен жұмыс істеу, - мәтіндік және сандық ақпараттарды өңдеу; -графикалық редакторлармен жұмыс істеу; -электронды кестемен жұмыс істеу; -берілім базаларымен жұмыс істеу; - берілімдер енгізу және нәтижелер шығару. - әрекеттер мен міндеттердің нақты бағдарламалық кешенін реттеу; КҚ 2.3.5 КҚ 2.3.6 КҚ 2.3.7. КҚ 2.3.8 КҚ 2.3.9. КҚ 2.3.10. КҚ 2.3.11 ЖКП 1.7 Сауда есебі. Қоғамдық тамақтануда есептеу жұмыстары; есептелімнің қағидасының негізгі ережелері; сауда есептелімнің пәні; шаралар мен өлшеулердің ұғымы; метрология және байланыс есептелімдері; халықаралық жүйе өлшем бірлігі; жайлы әдістер мен есептелімнің ақы-пұлдары; есептік кестелер; есептеуші техниканың ақы-пұлының қолдануы. Білімдер: -ТК есеп жұмыстарын; -есептің әдістер мен құралдарды; -есептеу техникасының құралдарын қолдану; Іскерліктер: -жылдам есеп шығару; - есептеу техникасының құралдарын таңдау және қолдану. БҚ 2-10 КҚ 1.1.5 КҚ 1.2.5 КҚ 2.1.3 КҚ 2.2.3 КҚ 2.3.1 КҚ 2.3.2 КҚ 2.3.3 КҚ 2.3.4 КҚ 2.3.5 КҚ 2.3.7 КҚ 2.3.8 КҚ 2.3.10 АП 02 Арнайы пәндер АП 2.2 Тамақтандыру кәсіпорны өндірісін ұйымдастыру. Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорны қызметінің ерекшелігі; қоғамдық тамақтандыру кәсіпорнының мінездемесі; қоғамдық тамақтандыру кәсіпорнының жабдықталуын ұйымдастыру; қойма шаруашылығын ұйымдастыру; қоғамдық тамақтандыру кәсіпорнын ұйымдастыру; өндіріс орны мен жұмыс орнына жалпы талап; цех жұмысын ұйымдастыру, жұмыс орнын ұйымдастыру; жұмысшы құрамы; олардың міндеттерін бөлу мен орналастыру; еңбек қауіпсіздігі мен еңбекті қорғау; үлестіру жұмыстарын ұйымдастыру; дайын өнімді сақтау мен жөнелтудің ережесі мен техникасы; экспедиция жұмысын, тазалау жұмысын ұйымдастыру. Білімдер: -жабдықтаудың түрлерiн; -тауар қорының нормаларын; -қойма бөлмелерінің түрлерін; -азық-түлік тауарларын сақтау шарттары мен қоймаларға орналастыру тәсілдерін; -тамақтандыру кәсіпорын­дары­ның типтерін; -түрлі тамақтандыру орындарындағы өндірістің сипаттамасын; -аспаздық өнімнің дайындық деңгейі бойынша сипаттамасын; -дайын өнімді сақтау мерзімі мен шарттарын; -бөлмелердің функ­ционалдық топтарының құрамын; -өндірістік бөлмелерге қойылатын талаптарды; -жұмыс орнын ұйымдастыруға қойылатын жалпы талаптарды; -дастархан мәзірінің түрлерін; -тамақтандыру кәсіпорындарына арналған нормативті құжаттардың түрлерін; -өндіріс­тік, еңбек және технологиялық тәртіп ереже­лерін; -өндірістегі қосалқы бөлмелер мен арнайы цехтардағы дайындық жасау, дайындауға дейінгі жұмыстарды ұйымдас­тыру ерекшеліктерін; дайын өнімнің брокеражын жүргізу ережелерін; Іскерліктер: - түрлі таразылармен жұмыс істей білу; - рецептураны негізге ала отырып технологиялық карталарды құрастыру; - шығын санын есептеу, шикізаттың брутто салмағын, жартылай өнімдердің нетто салмағын есептеу; - жұмыс орнын оның пайдалануына сәйкес ұйымдастыру. БҚ 1-10 КҚ 1.1.1 КҚ 1.1.2 КҚ 1.2.1 КҚ 1.1.2 КҚ 2.1.3 КҚ 2.1.6 КҚ 2.2.3 КҚ 2.2.7 КҚ 2.3.1 КҚ 2.3.2 КҚ 2.3.4 КҚ 2.3.11 АП 2.3 Азық-түлік тауарларын тану. Тауартанудың пәні мен міндетін, тауар түрлерінің сұрыптары мен ассортименті туралы түсінік; өнімнің сапасы мен оны бағалау әдісі; сақтаудың әдісі мен жағдайы; жарма, ұн; нан, макарон өнімдері; көкөніс тауарлары; дәмдік тауарлар; крахмал, қант және кондитерлік тауарлар; сүт; тағамдық май; ет; жұмыртқа; балық; темекі өнімдері; классификация, сапа көрсеткіші, қорап, маркировка, сақтау мерзімі тағамдық тауарлардың сапасын анықтау және бақылау; ақауын анықтау; сақтау тәртібін таңдау; астық сапасын анықтау және бақылау; көкөніс тауарларының сапасын анықтау және бақылау; дәмдік тауарлардың сапасын анықтау және бақылау; крахмал, қант және кондитерлік тауарлардың сапасын анықтау және бақылау; сүт өнімдерінің сапасын анықтау және бақылау; тағамдық майдың сапасын анықтау және бақылау; еттің сапасын анықтау және бақылау; жұ­мыртқаның сапасын анықтау және бақы­лау; балықтың сапасын анықтау және бақылау. Білімдер: - тауартанудың пәні мен міндетін, тауар түрлерінің сұрыптары мен ассортименті туралы түсінік; - өнімнің сапасы мен оны бағалау әдісі; - сақтаудың әдісі мен жағдайы; - жарма, ұн, нан, макарон өнімдері; - көкөніс тауарлары; - дәмдік тауарлар; -крахмал, қант және кондитерлік тауарлар; -сүт; -тағамдық май; -ет тауарлары; -жұмырт­қа тауарлары;-балық тауарлары; -темекі және темекі өнімдері; - жіктелуі, сапа көрсеткіші, орамдар, таңбалау; -сақтау мерзімі мен шарттары; Іскерліктер: -тағамдық тауарлардың сапасын анықтау және бақылау; -ақауын анықтау; -сақтау тәртібін таңдау; -астық сапасын анықтау және бақылау; - көкөніс тауарларының сапасын анықтау және бақылау; - дәмдік тауарлардың сапасын анықтау және бақылау; - крахмал, қант және кондитерлік тауарлардың сапасын анықтау және бақылау;- сүт өнімдерінің сапасын анықтау және бақылау; - тағамдық майдың сапасын анықтау және бақылау; - еттің сапасын анықтау және бақылау; - жұмыртқаның сапасын анықтау және бақылау; - балықтың сапасын анықтау және бақылау; БҚ 1-10 КҚ 1.1.5 КҚ 1.2.6 КҚ 2.2.7 КҚ 2.1.2 КҚ 2.1.4 КҚ 2.1.6 КҚ 2.1.7 КҚ 2.1.8 КҚ 2.2.2 КҚ 2.2.8 КҚ К 2.3.3 АП 2.4 Жабдықтау. Машиналар туралы жалпы мәлімет; машина туралы түсінік, жіктелуі, машинаның негізгі бөліктері мен детальдары, берілу механизмі туралы мәлімет; электрожентек туралы мәлімет; басқару аппараты және электрожентек қорғанысы; машинаның техникалық құжаты; машинаны пайдаланудың жалпы ережесі; еңбек қауіпсіздігінің талаптары; көпсалалы жентек: тағайындалуы, қондыру принципі, ауысу механизмінің комплектісі және оны бекіту ережесі, пайдалану, еңбек қауіпсіздігінің талаптары; көкөніс және картоп өңдеуге арналған машина: мінездеме, жіктелуі, тағайындалуы, құрылғы, жұмыс принципі, пайдаланудың қауіпсіздік ережесі; ет және балық өңдеуге арналған машина: мінездеме, жіктелуі, тағайындалуы, құрылғы, жұмыс принципі, пайдаланудың қауіпсіздік ережесі; кондитерлік шикізат өңдеуге арналған машина: мінездеме, жіктелуі, тағайындалуы, құрылғы, жұмыс принципі, пайдаланудың қауіпсіздік ережесі; ет және балық өңдеуге арналған машина: мінездеме, жіктелуі, тағайындалуы, құрылғы, жұмыс принципі, пайдаланудың қауіпсіздік ережесі; қамыр және дүмбіл өнім өңдеуге арналған машина: мінездеме, жіктелуі, тағайындалуы, құрылғы, жұмыс принципі, пайдаланудың қауіпсіздік ережесі; нан және гастрономдық тауарларды турауға арналған машина: мінездеме, жіктелуі, тағайындалуы, құрылғы, жұмыс принципі, пайдаланудың қауіпсіздік ережесі; жылу жабдығы туралы жалпы мәлімет: технологиялық тағайындалуы бойынша жіктелуі, жылу көздері және оның берілу әдісі; қауіпсіздік автоматикасы; пайдалану ережесі; тамақ пісіретін қазандар: тағайындау, құрылғы, жұмыс принципі, пайдалану және еңбек қауіпсіздігі ережесі; булау шкафы мен ұсақ қайнату аппараттары: тағайындау, құрылғы, жұмыс принципі, пайдалану және еңбек қауіпсіздігі ережесі; қуыру және пісіру аппараттары: тағайындау, құрылғы, жұмыс принципі, пайдалану және еңбек қауіпсіздігі ережесі; су қайнататын жабдық: тағайындау, құрылғы, жұмыс принципі, пайдалану және еңбек қауіпсіздігі ережесі; тағам таратуға арналған жабдық: тағайындау, құрылғы, жұмыс принципі, пайдалану және еңбек қауіпсіздігі ережесі; тоңазыту жабдығы. Білімдер: - машина туралы жалпы мәлімет; - машинаны пайдаланудың жалпы ережелері; - көкөніс және картоп өңдеуге арналған машина; - ет және балық өңдеуге арналған машинаны пайдаланудың қауіпсіздік ережесі; - кондитерлік шикізат өңдеуге арналған машинаны пайдаланудың қауіпсіздік ережесі; -